Recenzie (264)
Sonic Underground (1999) (seriál)
Intro a první díl skvělé, ale zbytek trochu pokulhává. Písničky nejsou vůbec dobrý ( kromě úvodní, což nechápu proč zbytek nemůže být takhle skvělý ). Sonic a jeho sourozenci jsou v pohodě, ale to že je mluví jeden a ten samý je bullshit ( to neměli na výběr další dabéry? ): Zbytek je ok, ale nemám vůbec nutnost to dál sledovat.
Vodný svet (1995)
Jedno z největších zklamání? Jo. Jeden z nejhorších filmu? Ne. Film je dobrej, ale má dost problémů. Např: Costner je nudnej, je tam velká hromada děr v příběhu a prostředek filmu je tak nějak o ničem. Ale do světa se dá dobře vžít, záporáci jsou vtipní ( úmyslně, narozdíl od Šílený Max: Bojovník silnic ), akce celkem dobrá, soundtrack povedený a upřímně mám rád ty "věci,,
Sonic X (2003) (seriál)
No seriál se konečně rozjel a ukázal co umí. je hodně akční, většina postav super a humor taky. Mínusem je že chvilkama tam jsou WTF momenty a ty přiblížené záběry do obličeje jsou hrozně nepřirozený a divný, Sonic má docela malou osobnost ( je hrozně jednodimenzionální ) a je trochu '' Dick'', Střih je chvilkama totálně zmatený ( někdy bych přísahal že tam odstřihli část epizody ), ne moc dobrý český dabing ( Eggman, Rouge mluví skvěle a Shadow mluví překvapivě OK, hlas nesedí ale aspon se snaží) a prvních deset dílů nejsou moc dobré. A nejlepší část je Shadow ( moje oblíbená postava). Je cool a badass, mínusem je že je stěží v tom seriálu ( pár dílů 2. série a celou třetí sérii ). A 3. série je úžasná.
Ash vs Evil Dead (2015) (seriál)
Tenhle seriál je fakticky cool. Je tam všechno co jsem chtěl: Skvělou akci, hromady hlášek a Ashe Williamse masakrujícího démony. Tenhle seriál kompletně zachránil tuhle serii, když ji ta sračka z roku 2013 skoro potopila. A to jsem zatím viděl jenom první sérii. První serie je víceméně z poloviny rozjezd, takže sem tam děj bude ubíhat trochu pomalu a konec první série je trochu WTF, ale naštěstí se natáčí druhá série a už se těším.
Kuriér (2012) (seriál)
Skvělý spin-off. Chris Vance překvapivě kurýra zvládá ( ale Stathama nepřekoná ), akce z velké části dobrá ( až na polovinu druhé série ) a herecké výkony jsou taky skvělé. A úvodní intro první série mi připomíná Jamese Bonda a to je dobrá věc.
Kuriér 3 (2008)
Stoprocentně nejlepší díl ze série. Střih nevadil, akce pořád cool, záporák skvělej a příběh překvapivě dobrej.
Kuriér 2 (2005)
Skvělé pokračování hustého filmu se Stathamem, sice je tenhle díl víc absurdní a CGI je sračka, ale akce pořád cool a o to jde.
Kuriér (2002)
Film ve kterým se zrodil největší drsnák všech dob Jason Statham. Co k tomu víc říct je to jeden z nejlepších akčních filmů co jsem kdy viděl. Akce je cool a Statham je prostě borec.
Děsivé dějiny (2009) (seriál)
Kéž by tohle bylo místo školy.
Neslavná (2004) (seriál)
Nuda, otrava a ubohost. Tahle slova vystihují celý seriál. Postavy jsou idioti a hlavní postava je děsně nafoukaná a otravná.