Recenzie (65)
Vikingovia 2 (2008)
Na moje prekvapenie som nebol sklamaný. Síce je vidieť, že trocha šetrili na efektoch, alebo možno som zvyknutý na iný level. Dal by som mu priemer, ale musím povedať, že sa mi tá myšlienka páčila - sci-fi spojený s dobou železnou. A takisto sa mi páčil záver :). Možno sa v budúcnu budem smiať, že som mu dal toľko hviezdičiek:D
Futurama: Benderova hra (2008) (video kompilácia)
Po následnom sklamaní z predchádzajúceho Futurama filmu som moc nečakal, ale zato som dostal poriadne zabrať:D Futurama si drží svoju latku väčšinu filmu, ale miestami strácam niť. Trochu mi tam chýbal ten typický benderovký sarkazmus. Ale celkovo som sa na tomto kúsko zasmial 80%. =>Bite my shiny metal face!
Most do Krajiny Terabithia (2007)
Veľmi smutný koniec, ale myslím, že práve ten domu dal ten správny smer. Dosť ma to dojalo.
Príbehy na dobrú noc (2008)
Dosť slušná sandlerovská komédia, s pekným príbehom a slušnými vtípkami a scénami. Naozaj som sa pri nej pobavil.
Futurama (1999) (seriál)
Slzy smiechu:D Čo viac dodať?
Wall-E (2008)
Vynikajúca pixarovka, myslím, že najlepšia. Skvelá zábava pre celú rodinu okorenená dobre umiestnením situačným humorom, s nádychom romantiky. :D
Osamelý zabijak (2007)
Za príbeh by som dal určite viac, ale tá omáčka okolo toho strháva 2 hviezdičky.
Božská relikvia 2 (1991)
Tak tento film naozaj stojí zato si ho pozrieť. Pri niektorý scénach som plakal od smiechu.:D
Mutronics (1991)
V dnešnej modernej dobe, kinematografických zázrakov, sa zdajú efekty tu použité, priam smiešne. No určite to v roku '91 musel byť trhák. Remake ala Batman by určite tomu famóznemu dielu nezaškodil.
Vnútorný vesmír (1987)
Tak tento film bol v '87 trhák, ...hm teraz ... je to aspon zaujímavý film. Čo sa týka efektov - veľmi slušné. aj dejová zloška nebola najhoršie, len mi tam trocha vadila tá nereálnosť, ked tam putoval krvným obehom, tý zbehlejší v medicíne asi vedia čo mám na mysli. Aspon som si pri ňom odpočinul.