Recenzie (12)
Biohazard (1991)
Tak toto bola výborná sci-fi, keby som sa pozerala na filmy podľa hodnotenia, nikdy by som sa nedostala k takému snímke. Je to síce lacné, to áno, ale veľmi, veľmi zábavné.
Diabolik (1968)
Keď sa na to budete pozerať ako na komédiu, skvele sa pobavíte.
Farba kože (2008)
Nedotiahnuté do konca, vďačná téma, za ktoré sa buď zbierajú Oscary alebo ohováranie.
M.A.S.H. (1972) (seriál)
Nie je lepšieho seriálu v TV!
Mesto hriechu (2010)
Jasný dôkaz toho, že niektoré svoje neduhy herectvo, vynhradil Ben za kamerou, pevná režijné ruka je poznať.
Posledný kat (2005)
Silný filmový zážitok s úžasným obsadením. Odporúčam.
Sleep (1963)
Všetko od Andyho Warhola je nadpozemská záležitosť.
The Cutting Edge: The Magic of Movie Editing (2004)
Najlepší dokument ktorý som kedy videla.
The Necro Files (1997)
Neskutočná šialenosť, bála som sa aj zasmiala. Vážne to nie je tak zlé.
Unhappy Happy Life (2012) (študentský film)
Videné v Amerike na festivale Indiana, ľudí ten film milovali. Bola som rada, že tam bol aj film od "nás", palec hore. Nechápem tunajšie hodnotenie. Nájsť akékoľvek informácie o tomto snímku je nemožné, stránka na facebooku a pár riadkov na csfd. Dúfam, že budem môcť tento film ešte niekedy vidieť. Veľa vtipných historiek od hlavných antihrdinov a naozaj krásna hudba hrala v dokumente. Chvíľami som sa smiala a na konci plakala. Vrelo odporúčam všetkým milovníkom dokumentov. Plný počet za krásny zážitok.