Obľúbené filmy (10)
Taxikár (1976)
Ghost in the Shell (1995)
Princezná Mononoke (1997)
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Mafiáni (1990)
Magická hlbočina (1988)
Od súmraku do úsvitu (1996)
Mladé pušky (1988)
Apokalypsa (1979)
Buffalo Soldiers: Odvaha a přátelství (2008)
Rasizmus, Zrada, Vášeň, Krutosť vojny, Viera v Boha.........no uz dlho ma nezaujal tak silno ziadny film........scena pred kostolom vo mne rozohrala riadnu citovu burku..........ja tomu nemam co vytknut.....aj vojnove sceny sa mi pacili ...minutaž je adekvátna ku komplikovanému pribehu...vynikajúci fimový zazitok v kazdom pade..............VRELO ODPORUCAM