Recenzie (198)
Matrix Reloaded (2003)
po prvom zhliadnuti v kine s titulkami za 3*. Nestihal som citat titulky a tym padom mi unikali suvislosti. Samozrejme akcia a efekty boli na vysokej urovni ale nebolo to ono. Podla mna to bola najslabsia cast trilogie. po druhom shliadnuti s dabingom sa to vsetko urovnalo a je to za plnych 5.
Matrix Revolutions (2003)
Pamatam sa ako by to bolo vcera ked som sa prechadzal po hypernove a akurat som bol v oddeleni lektroniky ked v telkach akurat bezala scena zaverecneho suboja Zionistov proti chobotnickam. Stal som tam s otvorenymi ustami a dopozeral film dokonca :). Neviem ako je mozne ze som na to nebol v kine alebo si to nestiahol z netu ale ozaj som to videl prvy krat az tam. tato scena s ami vryla do pameti a na zaklade tejto sceny hodnotim film. Bez nej za 4* s nou 5*.
Stratené dievča (2014)
Nick mi bol nesympaticky od zaciatku a nesympaticky aj ostal. Amy mi naopak bola sympaticka od zaciatku a na konci skoncila u mna ako bitch. V podstate mi v tomto filme nebol sympaticka nikto :D. Po tomto filme by som media zakazal alebo by som strajkoval na time square za vacsiu zodpovednost za to co pustaju. Dej filmu a zvraty ma udrzali stale v strehu. najviac ma potesil samotny zaver pretoze takyto happyend sa casto nevidi. Kurvy skurvene vladnu svetu :)
Godzilla (2014)
Ze bolo monsters vo filme vidiet len sem tam ? mozno. Ze tej akcie nebolo vela ? mozno. Ale malo to atmosferu malo to spad akcia postacujuca. Nie su to 4+ ako napr. v Cloverfield ale su to 4+.
Equalizer (2014)
Natahovana prva hodinka filmu, ktora mohla byt skratena o polovicu. Od "vykupenia" Teri od rusakov to uz bola kvalitka. Neviem sam preco mi nevadilo ze Denzela by neporazil ani Chuck Norris. Akcia mi sedela. Miera brutality bola dostatocna :). Zase som zacal uvazovat o tom aby som sa prihlasil do neakeho klubu registrovaneho v asociacii MMA :). Hned v ten vecer pred spanim som si predstavoval ako som aj ja posol spravodlivosti :). Naposledy som mal podobne pocity po Taken
Strážcovia Galaxie (2014)
Do kina som siel s tym ze to bude digitalne precacany film s trapnym humorom. Vlastne som siel do kina len vdaka vysokemu hodnoteniu prave tu na csfd. A vysledok ? Digitalne precacany film, so skvelym humorom, dobra particka ludi, strom ktory by som chcel mat doma a a nasraty medvedik cistotny ktoreho by som nechcel mat doma :). Film uhanal ani chvilu som sa nenudil. Aj klasicke klise bolo znesitelne
Strážcovia (2009)
O tom ze je to komiks som sa dozvedel az z kritik tu na csfd. Filmom som bol uneseny. Vizual miera erotiky a brutalita. Musim suhlasit s jednou castejsie opakovanou vetou Verbala s ktorou sa plne stotoznujem " kedy si producenti uvedomia ze v dnesnej dobe internetoveho porna neake to Rko neuskodi. Osobne som sa najviac stotoznil s postavou Rorschacha. Aj napriek tomu ze som v realnom zivote zastanca kompromisov plne suhlasim s fylozofiou postavy BEZ KOMPROMISOV. Zaver ma donutil rozmyslat ako by som v takejto siuacii reagoval ja. Teoreticky na 100% ako Manhattan. Prakticky sa dufam nedozijem ani slabeho odvaru takehoto rozhodnutia :)
Vládkyňa zla (2014)
Osobne som od toho ocakaval nieco ako Princ of perzia / z hladiska financnych uspechov ako aj kvalitativne /. Komercny zisk ma prekvapil kvalitou nie. Bola to fajn oddychovka ktoru utiahla na svojich pleciach Angelina. Miestami som sa nudil ale to vyvazoval krasny vizual. U mna 70%.