Posledné recenzie (198)
Argylle: Tajný agent (2024)
príjemna oddychovka, ktoru treba brat s nadhladom
Jumanji: Ďalší level (2019)
Pri druhom pozreti som si to to neskutocne uzil. Najviac som s asmial hlavne na linke dvoch starcov ktory nemaju ponatia co je pocitacova hra a samozrejme z ich senility
Flash (2023)
Za mna po Nolanovych Batmanoch najlepší DC.