Recenzie (178)
Komisár Rex (1994) (seriál)
Přehnané naprostou nereálností. Škoda, jinak příběhy jsou to pěkné.
Na strome (1971)
Jedna ze slabších Luisových komedií, ale na takřka "nízkorozpočťák" to celkem jde.
Krtko v meste (1982)
Jeden z nejlepších dílů krtka.
Nikdy nehovor nikdy (1983)
Jedna ze slabších Bondovek.
Mr. Bean (1990) (seriál)
Seriál je mnohem lepší než jakýkoliv film s Rowanem. :-)
Redakce (2004) (seriál)
Další z "nudných" seriálových jednohubek.
Sladká vůně úspěchu (1957)
Burt Lancaster se ukázal v jednom z jeho nejslavnějších filmů.
Cez divoký Kurdistan (1965)
Jsou lepší filmy s Lexem. Nudné...
Derren Brown: Magie a manipulace mysli (2004) (relácia)
Bylo by to mnohem lepší, když by to nebylo sehrané.
Denník princeznej (2001)
Naprosto stupidní a trapná "komedie". Viz produkce "USA"