Recenzie (5)
Šikovné prstíky (2001) (relácia)
Na tento pořad si dobře pamatuji z dětství, byl to jeden z výtvarných pořadů, co se mi líbil. Spolu s Art Attack, či Artzooka tvoří pěkné výrobky, k nimiž je jedna hlavní myšlenka - využit svou fantazii. Pro děti jak dělané. 5*
Pupa (2014) (seriál)
Jediné co stojí za řeč je: pěkný opening.
Hamatora - The Animation (2014) (séria)
Podivné anime, ale přesto je zajímavé.
Tokio ghoul - Season 1 (2014) (séria)
Proč dáváte tak vysoká hodnocení? Za kresbu? Za neschopného hlavního hrdinu? Za hudbu? Nebo za příběh? Podle mě si to vysoká hodnocení rozhodně nezaslouží. Znám spousty skvělých kousků, která mají neprávem nízká hodnocení!
My Little Pony (2010) (seriál)
Podle mě jeto náhodou hezká podívaná, doporučuji sledovad v originálním znění. Jednoduchá, ale přesto krásná animace poníků mě na tolik oslnila, že jsem to musela zhlédnout! :)