Posledné recenzie (6)
Návštěva (2015)
Letos jsem neměl na MFDF na výběr dokumentů moc štěstí, ale tenhle snímek mě docela nadchnul. Co se to s váma děje lidi? Přece ta autenticita, realní představitelé OSN, politici, vědci a nakonce právník, který deset let řeší právní otázku setkání dvou ras a základní úmluvu... to všechno dohromady tvoří celkem geniální autentickou výpověď o dnešní době. O to přece v dokumentu jde a Finové to uchopili smrtelně vážně, dobře a VĚCNĚ. Kdy už lidi pochopí, že dokumenty nejsou primárně zábava... ach jo.
Čo robíme v temnotách (2014)
Je to výborný. Pro náročnější diváky a milovníky dokumentární kamery komedie k pokpukání. Skvělý nápad jak rozbít hororové téma a celé jeho schéma a převést je do praktických/realných zkušeností upírských zoufalců. Tenthle koktejl reálna a nadpřirozena dělá slušnou výbušnou směs smíchu. Hvězda navíc za neotřelý nápad.
Ghoul (2015)
Upřímně nechápu, co všichni tak prudí, že se jim to nelíbí. V kině jsem se opravdu lekal a bál, takže klobouk dolů, že česká koprodukce dokáže vytvořit horor takové kvality navozující dojem dokumentu, za což dávám hvězdu navíc.