Recenzie (21)
Dr. House (2004) (seriál)
K hereckým výkonům a hláškám plných černého humoru nemám žádné námitky, ale po shlédnutí několika sérií se začne vyjasňovat systém děje ,který se stále opakuje. Například, téměř každého pacienta postihne během pobytu v nemocnici záchvat (neznámo jaký) doprovázený neustálým třesem pacienta a zlověstným pípáním přístrojů na které je napojen. Mimo jiné jsou zde dva jediné možné konce: pacient přežije nebo zemře. A to je opravdu malý výběr.
Happy Feet (2006)
Tento film byl vytvořen snad jenom proto aby nikdo přes svoje vlastní slzy neviděl kolik hvězdiček dává. V tom případě díky bohu za mou nekonečnou otrlost.
Konečná (2013)
Můj názor? Nikdy nenechám svoje auto zaparkované na místě pro hasiče. Obzvlášť když je někde poblíž Arnold Schwarzenegger.
LazyTown (2004) (seriál)
Jaká to ironie. Jediný důvod proč jsem to sledoval byl, že jsem byl neskutečně líný VYSKOČIT a vypnout tu PODĚLANOU BEDNU!!!!!!! (Hvězda za jednu písničku)
Lego príbeh (2014)
Téměř 100 minut nepřetržité akce je zkrátka vyčerpávající. První hvězdu jsem dal těch několik humorných scén a druhou za scénu, která vyjadřuje vztah otce a syna a ve které je alespoň pět minut klid.To je bohužel vše.
Malý Herkules (2009)
Přišel jsem, uviděl jsem a díky bohu to přežil.
Mars útočí! (1996)
Když se obyčejný člověk nudí musí se zabavit tím co vznikne když se nudí slavní herci.
Muži v čiernom 3 (2012)
Film ve kterém je nejlépe vyřešeno cestování časem.
Na konci sveta (2013)
Dle mého soudu je film plnohodnotnou parodií na Scifi. Jediné co mohu vytknout je scéna ve které se zjišťuje že celé město Newton Haven ovládli mimozemšťané. Podle mě je třeba diváka na takový dějový zvrat připravit a nevyhrknout ho v několika sekundách.
Návrat z doby ľadovej (2006)
A takhle děti vypadá Amerika.