Recenzie (21)
Happy Feet (2006)
Tento film byl vytvořen snad jenom proto aby nikdo přes svoje vlastní slzy neviděl kolik hvězdiček dává. V tom případě díky bohu za mou nekonečnou otrlost.
Muži v čiernom 3 (2012)
Film ve kterém je nejlépe vyřešeno cestování časem.
Návrat z doby ľadovej (2006)
A takhle děti vypadá Amerika.
Útok dinosaurov (2008)
Je to jeden z těch filmů u kterých se nasmějete vlastním vtipům.
Malý Herkules (2009)
Přišel jsem, uviděl jsem a díky bohu to přežil.
LazyTown (2004) (seriál)
Jaká to ironie. Jediný důvod proč jsem to sledoval byl, že jsem byl neskutečně líný VYSKOČIT a vypnout tu PODĚLANOU BEDNU!!!!!!! (Hvězda za jednu písničku)
Sherlock (2010) (seriál)
Podle mě dosud nejlepší ztvárnění postavy Sherlocka Holmese. Dosud byl ztvárňován jako ten nám všem známý důstojný stařík s čepicí a dýmkou. Ovšem zde se konečně pracovalo podle skutečného námětu knížky. A tak by ztvárněn naprosto a geniální šílenec, který by se i zabil proto aby mohl řešit svou vlastní vraždu.
Dr. House (2004) (seriál)
K hereckým výkonům a hláškám plných černého humoru nemám žádné námitky, ale po shlédnutí několika sérií se začne vyjasňovat systém děje ,který se stále opakuje. Například, téměř každého pacienta postihne během pobytu v nemocnici záchvat (neznámo jaký) doprovázený neustálým třesem pacienta a zlověstným pípáním přístrojů na které je napojen. Mimo jiné jsou zde dva jediné možné konce: pacient přežije nebo zemře. A to je opravdu malý výběr.
Vec (2011)
Tento snímek je akorát dalším důkazem toho, že filmařům docházejí nápady.Zde již nevidíme nic jiného než pouhé opičení se podle prvního dílu Věc. První díl věci se také mohl chlubit na tu dobu výbornými efekty, které ve Věc : počátek nahradily počítačové animace. A tento fakt celému filmu ubírá na kvalitě.
Lego príbeh (2014)
Téměř 100 minut nepřetržité akce je zkrátka vyčerpávající. První hvězdu jsem dal těch několik humorných scén a druhou za scénu, která vyjadřuje vztah otce a syna a ve které je alespoň pět minut klid.To je bohužel vše.