Recenzie (179)
Hannibal (2013) (seriál)
Nektere momenty jsou za 5 ale jako celek za 4 kvuli i slabsim pasazim
Prci, prci, prcičky: Stretávka (2012)
Kdo videl v puberte prvni dil tak pro nej to je za 5 diky vsem flashbackun na jednicku , jinak za 4 :)
Everest (2015)
Hezky natoceny. Jen me rozcilovalo jak porad sundavalu bryle, coz znamena ve vysce nad 8000m hodne rychlou sneznou slepotu, ale chapu, ze to bylo proto, aby jsme videli herce.
Macík 2 (2015)
O hvezdu mene nez jednicka , ale stale dobre. Na muj vkus se tam hulilo uz moc :)
Traja bratia (2014)
Takovou slataninu jsem dlouho nevidel :/
Kick-Ass 2 (2013)
Horsi nez jednicka, ale porad bavilo
James Bond: Spectre (2015)
Me tempo vyhovovalo, takovy navrat ke korenum
Malá smrt (2014)
Za slecnu na tlumocnicke lince je ta 5. hvezda navic :)
Rozum a cit (1995)
Strasna nuuuuda
Malá Miss Sunshine (2006)
Asi je to zabavny pro americany, ale me to nic nerika :(