Recenzie (596)
Grand Prix (2022)
Produkt placement, to by nam šlo, že.
Prízrak v Benátkách (2023)
Plytké a zbytečné. Bu.
Sly (2023)
Sly. Srdcař. Slzička.
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Edgare, Viléme, Jarmilo! Trochu nesnesitelné jako všechno od tohohle mistra temnot, ale to je vono. Hm!
Nikto ťa nezachráni (2023)
Jednou zase originální Setkání.
RRR (2022)
Vidět poprvy Bollywoodskej film je jako vidět poprvé film v kině někdy na začátku 20. století. Ty obrázky vám totálně pomotaji hlavu, je to trochu devils work, ale rozhodně hlubokej zážitek na úrovni vyléčení se ze španělský chřipky. Ale rozhodně, rozhodně ne artovej zážitek. Jiný kraj, jiný mrav. Chvaltepána.
Ještěr (2023)
3++
Perly bazarů a zastaváren (2023) (relácia)
Bolest.
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Takhle nějak si představuju AI film o Indym. Bohužel tomu chybí duše a je to moc dlouhý. Něco jako vodovodní trubka.
The Last Voyage of the Demeter (2023)
Nuda. Nudaaaaaa.