Recenzie (83)
Babovřesky 2 (2014)
Musím uznat, že dvojka je daleko lepší než jednička. Tady se dá ze začátku zasmát... pak už to jde dolů, dolů a dolů... až je to trapný a nudný. Během filmu narážím na hodně ohrané "vtipy", nemůže si Troška vymyslet své vlastní vtipy anebo použít ty, co nejsou tak ohrané?
Babovřesky (2013)
Zlatej Kameňák, tohle je opravdu zoufalý. Humor? A kde? Asi mi utekl.
Medzi nami zvieratami (2006)
Mezi námi zvířaty jsem viděla nejmíň 50x... jeden čas to býval nejoblíbenější film mé sestry, takže jsme na to koukali skoro každej večer, jelikož nám nedovolila si pujčit ovladač a vysunout DVD. Dozvěděla jsem se spoustu nových věcí, třeba že býk má vemeno, ha. Jinak děj je celkově jednoduchý, občas se zasmějete, ale to je tak všechno.
Griffinovci (1999) (seriál)
Moc se mi líbí, že tento seriál se nebojí udělat srandu úplně ze všeho... z celebrit, ze smrti, z tlustých lidí... moralisti, vážně na to nekoukejte. Griffinovi je snad nejlepší kreslený seriál, co jsem viděla. Každý česky nadabingovaný díl jsem viděla snad 3x, jelikož s titulkama mě to nebaví. Jinak skvělé, za mne 5*.
Úplná šupa (2007)
To byla teda sračka... ale některé části neměly chybu. Prostě to bylo trapný, až to bylo směšný.
Scary Movie (2000)
Super komedie, některé scénky jsou k nezapomenutí. Někdy s těmi vtípky přeháněli... občas jsem se zanudila. Každopádně to nebylo špatné, za mne 3*.
Pár nenormálnych aktivít (2013)
Tlemila jsem se od začátku do konce. Tahle parodie neměla chybu :D
Čierna labuť (2010)
Sice k baletu mám odpor už od narození, ale i tak Černá labuť patří mezi mé nejoblíbenější filmy. Skvělé vtáhnutí do situace, jak se cítí baletka, pro kterou znamená balet snad vše. Líbila se mi taková ta temná atmosféra, občas jsem musela film trochu pošoupnout, protože jsem se lekala... a bála. Skvělý film. Jen mě trochu štval šéf baletu Thomas.
Naruto (2002) (seriál)
Jsem jediná, komu se líbil obyčejný Naruto a s Shippudenem pohrdá? Skvělý příběh, skvělé postavy (až na některé, které mi lezly krkem, že Sasuke?) a skvěle promyšlený děj. Hodně jsem ho sledovala jako malá na Jetixu... jednu dobu pro mne neexistovalo nic jiného, než právě Naruto. Díky němu jsem se necítila nikdy sama.
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Hah, DN jsem viděla, když jsem chodila do 4. třídy (mé první anime, u kterého jsem si byla jistá, že to opravdu anime je), tenkrát mi i rodiče zakázali se na Death Note koukat... ale i tak jsem se na něj koukala dál na černo. Jinak super promyšlené anime, důkaz toho, že nikdo není dokonalý. Dokonale vás to též donutí i zamyslet. Jen v půlce vás to možná přestane bavit a budete mít chuť to přetočit úplně nakonec. Dávám i tak 5* (Zvlášť za Ryuzakiho, hihi).