Recenzie (32)
Spider-Man: Bez domova (2021)
Takoví ti lidi, co si ujíždí na Marvelovkách to možná ocení. Pro všechny ostatní to bude nelogická, zdlouhavá trapná pubertální kravina.
Druhá strana nádeje (2017)
Zcela upřímně, nic tak hrozného jsem jeste nikdy neviděl. A to jsem podstoupil nekolikahodinovy filmový maraton balkánských béčkových filmů… Námět nula. Kamera nula. Herecké výkony nula. Atmosféra nula. Režie nula… ne, ty vole, tohle se psychicky zdravému člověku nemohlo líbit.
Spomienky z Afriky (1985)
Možná proto, jak se tento film stal známým a všemi tolik chváleným, jsem si jej idealizoval až příliš, což vedlo k tomu, že jsem byl ve finále zklamaný. Nevím, zda mám už příliš zdeformovanou představu o kvalitním filmu, tím jak je dnes všude samá akce, drama, násilí, sex apod., ale připadalo mi to jednoduše nudné. Jako kdybyste vytrhli pár let jakéhokoli obyčejného člověka a jednoduše to zfilmovali. Na druhou stranu kamera tam byla fajn, záběry přírody atd...
Umenie pretekať v daždi (2019)
Dokonale pro vsechny co maji srdicko na pravem miste.
Rozprestri krídla (2019)
Když k tomu od začátku přistoupíte tak, že je to francouzský film, tak budete mooooc příjemně překvapeni :D. Ne, jako fakt dobré!
Zrodila sa hviezda (2018)
Celý film cítíte pachuť toho, jak si “hvězda” lady Gaga scénář nadiktovala tak, aby vypada co nejlíp. Nejdřív jako chudinka pocházející z chudých poměru. Jak měla štěstí ze natrefila na slavného zpěváka, kterého sice odmítala, ale nakonec mu stejne podlehla, ale i přesto to neměla lehké a musela si své misto na slunci vydobyt. Nakonec jako ta slušná morální holka která dela jen “umění” oproti jiným fetakum v hudebním průmyslu. Smutne je, ze realita byla a je úplně jiná... a k filmu.. Bradley Cooper byl super, se skvělými songy. Vse ostatní bylo slabé.
Úkryt v ZOO (2017)
super námět. Zpracování hodně nudné. Ani jsem to nedokoukal a to je co říct!
Molly a jej hra (2017)
Jako celkem dobrý, ale bez sebevětší hlubší myšlenky. Film, na který za pár hodin zapomenete...
Paddington 2 (2017)
Jsou filmy, které vám náladu změní svou atmosférou a pak jsou filmy, na které musíte mít určitou náladu, aby vám sedly a to je přesně tenhle případ. Mně osobně to připadalo jako dosti hloupý film... 45%
O tele a duši (2017)
Má to něco vzácného, co vás nutí se dívat pořád dál a dál. Ale jinak je to chujovina :)