Obľúbené filmy (10)
Vymedzený čas (2011)
Sám doma (1990)
Bez prvního dílu Sám doma bych si už ani neuměl představit vánoce. Jako malý kluk jsem tuto rodinnou komedii miloval a nyní je pro mě důležitá k navození té správné vánoční atmosféry. Byl jsem vždy u vytržení, jak Kevin dokázal Harryho a Marva vyřídil za pomoci svého vlastního plánu bitvy. Nikdy nezapomenu na legendární hlášky z filmu, kterých je tam opravdu hodně. Sám doma pro mě asi nemá slabé místo a nedivím se, že měl po celém světě tak velký úspěch.
Trója (2004)
Ten kto hulí, ten aj vie (2001)
Vynikající komedie pro všechny lidi, kteří si čas od času rádi zakouří. Tento snímek se nedá chápat za jiných okolností, nežli pod vlivem THC. Kdo nehulí, tak tomu se zřejmě tato komedie líbit nebude. Method man a Redman si perfektně zahráli ortodoxní vyhulence a zafungovalo to. Výborně jsem se pobavil.
Armageddon (1998)
Wall Street (1987)
Hurá do basy (2006)
Hej, kamoš, kto tu varí? (2005)
Forrest Gump (1994)
Pelíšky (1999)
Pelíšky jsou můj nejoblíbenější český film. Nedokážu si představit, že bych se na Štědrý den koukal na něco jiného, než na toto Hřebejkovo mistrovské dílo. Nemají slabé místo a dokáží dokonale navodit vánoční atmosféru. Nemohu jinak, než udělit pět hvězd.