Recenzie (85)
Dům na půl cesty (2004)
Lovecraft vojetej Fredem Olenem Rayem
Young Ones (2014)
Mladí v partě si v neowesternu z vysluněný postapo budoucnosti dělaj samý naschvály
Výheň (2011)
solidně vyhřátý postapo, ke konci trošku sušená verze texaskýho masakru motorovou pilou
Syngenor (1990)
Škoda trochu unavenýho tempa a řídký zápletky, páč David Gale je tam skvělej a některý speciální efekty taky příjemný.
Skullduggery (1983)
Film z kategorie ultra weird. Působí to, jako kdyby to vymýšlela parta opilých zednářů na školním divadelním představení. Taková koncentrace bizarních symbolů od škrholy po týpka s piškvorkama na zádech se teda úplně moc často ve filmu nepotká.
Pán jeskyně (1984)
Nádherný koncentrát věcí, které byly prudce in v polovině osmdesátek - počítače, Dungeon and Dragons, WASP...
Traja bratia (2014)
Zdeněk Svěrák s Uhlířem prožívají druhé dětství a mezi bábovičkama vymýšlejí veršíky podle klasických pohádek. Jan Svěrák podle toho točí něco, co většinou vypadá jak reklama na Kaufland: Z lásky k Česku.
Digging Up the Marrow (2014)
Dobrá úvaha nad tím, co to znamená věřit v monstra a jestli je možné dokázat, že existují.
Vrata do podsvětí (1987)
Dětský horor + Evil Dead/Night of Demons + metal + Ray Harryhausen. Stranger Things are made of these.
Shredder Orpheus (1990)
Mýtus o Orfeovi ve stylu cinema du look za pět pade se surfaři a zlou televizní show s pekel