Recenzie (246)
Aquaman (2018)
Nádherné fantasy... konečně .. za ty všechny debiliny od Batmena a Supermana a ligy spravedlnosti... bravo...
Smrteľné stroje (2018)
Neznám předloho, ale to je asi dobře.. jelikož se mi to opravdu líbilo. Zejména triky, ty zde excelují.. děj je v pohodě... a jen ten závěr trochu pokulhává, jelikož je to trochu omleté klišé.. ale co taky dnes už vymyslet.. taky už znám neznámou Heru.. na mazání.. tedy na předělání v zombie robotku :-)
Miss Hanoi (2018)
Velice zdařilé...zejména plus * za nádhernou Špetlíkovou... to je fakt kus.. byť je znát, že ještě nemá takové zkušenosti, ale ta snaha z ní jen srší.. o to je to líbivější... na tu czech bídu nad normálem..
Všetko najhoršie (2017)
Tak to bylo dobré... hlavně čičinka byla k pokoukání... narážka na hromnice asi záměrně, jelikož to z toho dost vychází.. jen je to opepřené vraždičkama...jako jednohubka vynikající...
Po čom muži túžia (2018)
Absolutně super komedie roku 2018 a k tomu Made in CZech... po strašně dlouhé době člověk řval smíchy... vivat Havlík...
Kajínek (2010)
Tolik práce a přitom je to taková blbost.. :-) člověk by tomu i věřil.. chudák Kájínek... ještě, že už je doma v teple... a nemusí už kout pikle neobvyklé....
Dve nevesty a jedna svatba (2018)
Trochu nerozumím tomu, proč tak příjemnou komedii někdo hodnotí níž jak 3... Polívková je fakt dobrá a není vůbec trapná. Klepl je tam jasná dvojka. No a Ester tam hraje jen druhé housle.. každopádně mě překvapila komedie, na kterou se dá koukat, člověk u toho relaxuje a ještě se zasměje. Není to ten tip, kde se za břicho popadáte a asi i tušíte jak to dopadne, ale klidně je to i na více jak jedno shlédnutí. Někteří lidé už neví, co by chtěli... toto je milé překvapení...
Cargo (2017)
Moc hezky nakroucené :-) nečekal bych od hobitíka že půjde do zombie filmu, ale velice mu to slušelo...
12 hrdinov (2018)
To ti je tak krásný, že by tomu člověk i věřil..:-) ale na jedno pokouknutí dobrý.. ale něco jako Rambo 3
Megažralok versus Kolossus (2015)
..to někdo fakt dokoukal ???