Recenzie (246)
Inštalatér (2016)
Občas nechápu některé komenty... ale toto je velice podařený snímek. Vorla mám rád a toto je trochu jiné, než jeho předchozí počiny. Ale je to moc hezké. Kohák svých 15 minut slávy zvládl na jedničku. Určitě nikdo od něj nečekal výkon ala Rudolf Hrušínský.. to by musel být úplně vymletej... myslím, že právě proto jaký Kohák je a jaký je to jantar toto právě hrál.. :-) a dobře
John Wick 2 (2017)
Stejně dobrý a možná ještě lepší než jednička.... ve dvojce dvakrát více řežby....a němá kráska navrch....těšíme se na trojku...
Logan: Wolverine (2017)
Jeden z nejlepších x-man v historii.... a asi i nejdrsnější... vidět holčičku, jak vraždí vše co jí přijde pod ruku je fakt hustý.....
Červená korytnačka (2016)
Nádherné.... a i když to ne všechno člověk pochopí, tak to ani ničemu nevadí.... požitek dobrej...
Kruhy (2017)
Tak jak se člověk bál při prvním dílu, tak na to stejně hezky při sledování vzpomínal... ideálně si před tím vzít projímadlo a na 100% se i při sledování Kruhy člověk posere :-)
Sedem statočných (2016)
Člověk by se bál, jak s tímto starým dobrým vesternem zatočí ... a docela se to povedlo. Je to sice trochu fofr... za pár okamžiků bez velkých problém dá Denzel dohromady různorodou partu, která za pár dolarů chce nasadit život za pár buranů s čele obyčejnou zrzkou z venkova... ale nic, co by extra vadilo.... jiný pohled a skvadra a je to koukatelnější, než stará verze....
Resident Evil: Posledná kapitola (2016)
Jako absolutní žrout Residenta je tento díl zase další, který je velice podařil. Dobré efekty a souboje. A kouzelná Milla jako vždy :-)
Bezva ženská na krku (2016)
Takový miloučký, od začátku předvídatelný filmeček na jedno shlédnutí. Nijak zvlášť nenadchne, ale také to není hovadina za kterou by se museli stydět. Každopádně Petra je pořád hezká ženská a celý film je jen o ní a jejím umu. Kdyby tam nehrála Hřebíčková, tak je to tak max 2*
LEGO® Batman vo filme (2017)
Takových záporáků z Pottera, Matrixe,Pána prstenu apod.. v pohádce pro děti :-) fakt dobrý
Petrolejové lampy (1971)
Lahoda dívat se na tento skvost....