Recenzie (133)
Tulák (2014)
Zlatý rok 1921, doba, kdy začaly světlo světa spatřovat Langovi první thrillery. Mistr, od kterého brali inspiraci mistři od těch nejslavnějších, po ty méně známé. Tady to je parodie na thrill.
Kurošicudži (2014)
Jako kdyby na konci filmu sebrali malému harantovi hračku, ano, tak jsem se cítil. Je málo filmů, u kterých jsem si po pár záběrech jistý, že si ten film užiji stejně tak, jako sex s 12ti letou prostitutkou. Démon neboli sluha hlavní hrdinky mi hned v první scéně připomínal Alucarda, což mi začalo vyrážet dech a nezbývalo mi nic jiného než hltat záběr za záběrem a užívat si bohužel jen dvouhodinový náser. Na konci filmu jsem se modlil, aby to byl začátek a rozjeli to všechno znovu. Klobouk dolů
Blue Snuff (1999)
Nemá to v sobě tolik citu jako je třeba Melancholie der Engel nebo Reise nach Agatis, ale Dora tu ukazuje svůj pohled na život nebo spíš na smrt. Asi ho láká myšlenka jaké to je být mrtvý. Na každého dojde Mariánku :D
Torture Chamber (2013)
Spokojenost. Teď jen počkat na příval rozmazleného klubu "smutných" děcek, až začnou kur*it hodnocení ;)
The Dead 2: India (2013)
Atmosféricky dokonale zpracovaný snímek tečka :D
Cadavericon (2002)
Příprava na posmrtný život :D Už Mariánkovi filmy začínám chápat.
Pro Wrestlers vs Zombies (2014)
Chyo, jsem se tak těšil. No nečekejte nic jiného, než bandu vysloužilých amatérských wrestlerů a k tomu tuny střihu, protože ti chudáci nemůžou ani mluvit, když vyběhnou schody :) Super OST, jinak fakt nic k vidění, ani ti zombíci se moc nepředřou, ale sranda byla ;)
The Best of Borat (2001) (TV film)
Sacha mě sedl hned na první pohled...
Ascension (2002)
Hussain si jde pořád za svým, sonduje do lidského mozku neuvěřitelným způsobem. Na jednu stranu je téměř nemožné porovnávat snímky jako je Subconscious Cruelty a Ascension z vizuálního hlediska, je to prostě sto a jedna. Na druhou stránku jsou pro mě filmy naprosto totožné. Ascension pro mě byl určitě náročnější, protože nestačila vizuální stránka filmu, ale bylo potřeba zapojit hodně fantazie. Ale já jsem spokojený až na závěr, který mě zklamal, jinak bych dal plný počet.
At the Devil's Door (2014)
Tak tenhle snímek mě tak trochu zklamal. Prostě tam nebylo nic, ale vůbec nic, co by mě dokázalo zaujmout. Pro mě v tom nebyl absolutně žádný náznak umění. Jediné co se jim povedlo, tak udělat ze mě idiota... Ach yo :/