Recenzie (8 383)
Hurikán (2002)
Dudikoff v záporné roli této blbůstky kategorie "c"...hmm, zajímavé..
Ona, jedine ona (1996)
Sexistická kravinka z USA, jak jinak...
Vinnetou (1980) (seriál)
Hvězdu jen a pouze z nostalgie, co jednou bylo již mrtvo, nemá se více probouzet.!!!!!! Nevyplatilo se to u filmu vícero autorům již předtím... :-(
Dvanásť do tucta (2003)
Typicky "martinovské komedie", plno legrace, problémy s rodinou a hlavně s dětmi... :-((
Jak se staví dům (2009) (relácia)
Cejnar je dobrou živou složkou, tady ovšem jedinou před "smrtí".. :-(
Kruh 2 (2005)
...nadbytečné pokračování.
Poseidon (2006)
Z dávného kouzla a hrůzy snímku to nemá skoro nic... :-(((
Moja super ex (2006)
Dobrá volovina... krása Thurmanové zastíní i její špatnou roli, nikoli však herectví.!!!
Televizní noviny (1994) (relácia)
Málo kvalitní a často zkreslená komerční zpravodajská relace...!
Na pravé poludnie (2000) (TV film)
Něco, co už se westernům jen podobá... :-((