Recenzie (8 383)
Odplata (1976)
Pokračování známého samotářského pistolníka Djanga....skvělá hudební kompozice..
Policajt v Hongkongu (1975)
Dobré pokračování milé komediální quattrologie.. vždy mě potěšilo, že u každého dílu je nádherná hudba hodící se naprosto do prostředí, kde se zrovna odehrává....myslím, že to mají na svědomí pánové de Angelisové....tímto jim děkuji za vše..!
Velký risk (1960)
DObrý starý film-noir.....klasika...bezpráví a spravedlnost jsou si přeci tak strašně blízké.!
Spider-Man (1994) (seriál)
Prostější zpracování, avšak pořád lepší, než ono megalomanské komerční!
Beetlejuice (1988)
Smysl tohoto filmu, jestli nějaký má, jsem dostatečně neuměl vydedukovat a snad to ani nechci, taková primitivní ukázka Burtonovi tématické roztříštěnosti.....nevím, proč se stále dokola odkazuje pan režisér na smrt..?!!
Náhly úder (1983)
Sám si buď svým pánem....dobré.. Opět akční Harry s drsnou image a sympatickým postojem ke zločinu(cům) skrze jeho nenápadný Magnum "44".. :-)
Most pri Remagene (1969)
Dobrá válečná akční povídka...české prostředí a občas český herec s vyčnívajícím Jelínkem na straně nacistů.
Veľký flám (1966)
..slabší, avšak opět nekonečně vtipné.....a Bourvil....
Fantomas kontra Scotland Yard (1967)
..dobré.. a ten konec, stále on a nikdo neví, kdo..?!!! :-()
Oscar (1967)
...méně známé, ale dobré...!!