Posledné recenzie (136)
Žíznivý svět (2012)
Výborné dokumenty o ľudstve a prírode nemusí nutne vyrábať len BBC a toto dielo je toho jasným dôkazom. Silný dokument, ktorého obsah by nemal byť nikomu ľahostajný. Atraktívna forma a podanie znásobujú jeho schopnosť dosiahnuť sledovaný cieľ, ktorým je dostať sa človeku do hlavy a prinútiť ho uvažovať nad tým, ako sa správa on a spoločnosť, v ktorej žije...
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
Po troch rokoch som sa len tak z nudy rozhodol pozrieť si posledné dva diely Harryho Pottera a musím povedať, že som ostal úplne šokovaný. Asi nikdy doteraz sa mi totiž nestalo, aby som po druhom zhliadnutí tak dramaticky zmenil názor na nejaký film ako tomu bolo v tomto prípade. Predovšetkým prvý diel som po návšteve kina považoval za veľmi slabý, nezaujímavý, fádny a čo ja viem aký ešte. Blue ray kvalita a pozeranie v pohodlí domova malo sa však zrejme spojili s nejakým Harryho kúzlom a tento film som zrazu videl v úplne nových farbách. Neviem to racionálne vysvetliť a beriem to proste ako fakt. Z celého radu výborných scén musím oceniť dve. Prvou je "tancovačku", ktorá bola skvelým zobrazením postupného vygradovania opustenosti hlavných postáv a druhou scéna zobrazujúca rozprávku o troch bratoch. Zrejme dám druhú šancu aj iným filmom, keď u mňa dokázal poskočiť tento film z 3* na 5*, prečo by to nemohli dokázať aj ďalšie ;)
Galapágy (2013) (seriál)
Je síce pravdou, že som asi žiadnemu prírodopisnému dokumentu z dielne geniálneho Attenborougha nedal menej ako 5*, no toto dielo je jedným z najosobitejších, tematicky najkomplexnejších a súšasne najlepších prírodopisných dokumentov aké som kedy videl.