Posledné recenzie (13)
Cats (2019)
Přes všechny ty ohlasy ze zahraničí, které drtily tento film svými vtipnými urážkami, mi Cats nepřišlo až tak hrozné. Tedy, alespoň jsem viděl i horší filmy tento rok. Sice se vám z použitého CGI ježí chlupy na zádech, říkáte si, proč tomu tančícímu kocourovi nesedí pořádně obličej na hlavě, nebo si lámete hlavu, proč některé kočky mají rukavičky připomínající packy a některé naopak holé ruce, ale i tak se jedná o zcela zdařený horror, který by nesvedl vytvořit ani David Lynch. Absolutní hvězdou celého snímku pro mě byl mrouskající Ian McKellen a jeho "mlem mlem mlem". Na film možná zajdu do kina ještě jednou, ale do té doby dám pěstí každému, koho uslyším jen zašeptat slovo Jellicle.
Midsommar (2019)
Midsommar a Švédi se mají k sobě jako Čelisti a žraloci. // Film je velmi dlouhý, ale vůbec mě nenudil. Všude je rozeseto mnoho detailů, na které si vzpomenete až na konci filmu. Závěrečný plot twist je bláznivý hlavně provedením, jelikož jej divák zvládne uhodnout už v polovině filmu. Hlavní herečka byla skvělá a i ostatní herci odvedli dobrou práci. Jediné, co mi vadilo, bylo, že u každé scény musíte čekat velmi dlouho než dovrší ke své pointě, ačkoliv chápu, proč je kompozice postavená právě takto.
Love, Death & Robots (2019) (seriál)
Vcelku slušná sbírka krátkých povídek, kde se tu a tam vyskytne nějaká skvělá, ale většinou se pohybují v rozmezí špatných až průměrných. | E01 - Sonnie's Edge - 1/10 ; E02 - Three Robots - 7/10 ; E03 - The Witness - 6/10 E04 - Suits - 4/10 ; E05 - Sucker of Souls - 6/10 ; E06 - When the Yoghurt Took Over - 5/10 ; E07 - Beyond the Aquila Rift - 8/10 ; E08 - Good Hunting - 4/10 ; E09 - The Dump - 2/10 ; E10 - Shape Shifters - 5/10 ; E11 - Helping Hand - 3/10 ; E12 - Fish Night - 6/10 ; E13 - Lucky 13 - 5/10 ; E14 - Zima Blue - 8/10 ; E15 - Blind Spot - 4/10 ; E16 - Ice Age - 5/10 ; E17 - Alternate Histories - 2/10 ; E18 - Secret War - 7/10