Recenzie (736)
Výbuch (1981)
Takže - keď počuješ zvuky ohňostroja nad New Yorkom, hneď vieš, kam máš utekať, a to celkom v pohode krížom cez davy Newyorčanov... aha. Títo herci (a diváci) si zaslúžili lepší film. Právom prepadák.
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Bohužiaľ, na rozdiel od Mandaloriana a Bobu Fetta sa tento seriál vybral štýlom epizód 1, 2 a 3 (od ktorých je stále oveľa lepší, lebo hocičo je zákonite od nich lepšie), z ktorých prebrali najmä naivitu, detinskosť, povrchnosť, zmäkčilosť, klišé, do očí kolúce nelogickosti, chyby v deji a niektoré nesympatické postavy. Najväčším kameňom úrazu tejto série je zlý scenár (detto ep. 1,2,3), ale je vinou režisérky, že jej to nevadilo. Pre deti to možno stačí, pre fajnšmekrov určite nie. Ewan to ešte dosť zachraňuje, no snažili sa všetci. V každom prípade Indira je skvelá a tá černoška strašná.
Stalo sa v L.A. (1989) (TV film)
O triedu prirodzenejšie, uveriteľnejšie a svižnejšie než remake. Scenár je síce rovnako slabý, ale tu to až tak nevadí, lebo sa to nehrá na opus magna. Takže zaokrúhlim nahor.
Neľútostný súboj (1995)
Hrá sa to na dokonalosť nebeskú, ale je to plné nezmyslov. Vrátane hereckých (WTF Pacino??). A vôbec nechápem, načo to muselo byť také dlhé... Premake je o triedu lepší.
Pán světa (1961)
Celkom podarené spojenie dvoch Verneho diel s dobrými hercami.
JCVD (2008)
Výborný nápad, výborné prevedenie a výborný Van Damme!
Inferno (1999)
Akoby to natočil štrnásťročný chlapec. Prvotriedny guilty pleasure! :D
Byť, či nebyť (1983)
Jeden z mála filmov, v ktorom je slovenský dabing (a najmä preklad) oveľa lepší než český.
Muži v práci (1990)
Komédia pre teenagerov, ktorá má svoje svetlé momenty. Lepšie než dve, ale nie až za tri.
Mechanik zabijak 2 (2016)
Plné akcie a nezmyslov. Stále lepšie, než priemerná bondovka...