Recenzie (1 194)
Dobrý ročník (2006)
Pohodové, ale příliš předvídatelné. Proč dalí Russelovi ty příšerné brýle? :-o
Labutia pieseň (2015) (TV film)
Uf... Jasone, fakt jsi byl bez peněz, žes to vzal? Jedná za Máňku...
Anjeli s oceľovým hlasom (2004)
Žádné velké umění, ale stojí za to shlédnout kvůli seznámení se cestou k volebnímu právu žen v USA. Překvapilo mne - tedy pokud jsem dobře hledal - že v českých zemích jsme Američany o rok předběhli.
Smrtonosná pasca (1988)
Pátá za Hanse Grubera.
Miliardy (2016) (seriál)
Při šestém díle se začínám nudit. Obávám se, že tím s tímto seriálem končím.
Love Song (2013)
Úžasná pohodovka. Keira příjemně překvapila zpěvem a Ruffalo svým homeless zjevem v úvodu filmu, byl fakt nechutný. :-D
Všetci prezidentovi muži (1976)
Legenda
Spotlight (2015)
Poutavé ale postrádalo to napětí, jaké bylo ve Všech prezidentových mužích.
Deadpool (2016)
Vzhledem ke vtipné upoutávce nemalé zklamání. Ne že bych se nudil úplně, ale mělo to střídavou tendenci, chvíli vtipné, chvíli utahané... Reynoldsovi role sedla, cením si přímočarého děje i happy endu místo otevřeného konce pro sequel, ale stejně tomu něco chybělo. Uvidíme za čas, třeba se mi to později rozleží v hlavě a zvednu hodnocení ze 3 na víc....
Prípady 1. oddelenia - Season 2 (2016) (séria)
Zpočátku jsem měl u druhé série smíšené pocity, ale postupně to nabývá na gradaci a zpětně i na první díly druhé série pohlížím s větším pochopením. Chmela - aniž by jako postava ve svém jednání se změnil - prochází v očích diváka proměnou od suchara po poctivce, který může být v týmu zdravým kritickým rozumem a prevencí před průsery ostatních. Doufám, že s osmým dílem neodejde a vznikne-li někdy další řada, v což doufám, bude nadále součástí seriálu.