Recenzie (37)
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Přehodnocuji hodnocení. Seriál absolutně změnil téma a směr.
Kráľovstvo nebeské (2005)
V rozšířené režisérské edici je film vynikající, ovšem v kinoverzi průměr. Udělejte si obrázek sami. Myslím ale, že budete stejného názoru, co já.
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Dlouho jsem neviděl film, který mně doslova nutil prožít veškeré utrpení, kterým si Glass prošel. Neuvěřitelné, co vše přežil, ale vše bylo podáno uvěřitelně a tleskám tvůrcům za tento mistrovský kousek.
Steve Jobs (2015)
V porovnání s prvním pokusem nepochybně více vypovídající. Jsem spokojen, konečně Jobs, jak jsem si jej představoval už před rokem.
Nočný bežec (2015)
Za mně dobré. Místy mi to připomínalo mých oblíbených 96 hodin. Určitě si udělám čas na druhé shlédnutí z pohodlí domova.
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
Vzhledem k okolnostem, které byly to lépe udělat nešlo. Moc se mi to líbilo a konec byl dojemný.
Pearl Harbor (2001)
Za 4* kvůli absolutně dokonalé a skvělé hudbě od Hanse Zimmera. Zbytek filmu je diskutabilní, ale mně se líbil. Nesouhlasím názory, že je to vykrádačka Tmavomodrého světa.
Vybíjaná: Choď do toho na plné gule (2004)
Je to trapné, je to sprosté, ale smál jsem se od začátku do konce. Dávám maximální hodnocení, protože film udělal svou práci a zpříjemnil zbytek jinak příšerného dne. Jsem rád, že nejsem jediný pošuk, který to vidí stejně.
Čokoláda (2000)
Pravděpodobně nejlepší film s Johnym Deppem ve vedlejší roli. Perfektní zážitek z filmu doplňuje skvělá hudba. Tleskám tvůrcům.
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
Ano, takhle si představuji dokonalý příklad žánru "stupidní komedie". Zkrátka odlehčený film na vypnutí mozku. Mám ten film rád a bavím se i po desetitisícím zhlédnutí. A proč by taky ne? Co když to dopadne jinak? :)