Recenzie (155)
Lucy (2014)
Zábavná akční blbinka, která se tváří vědecky. Je třeba to přijmout tak, jak to tvůrci nastavili, a pak je to moc fajn. Vtipné, akční, a k hospodskému zamyšlení. A Scarlett je roztomilá. Ať už jako trdlo, nebo jako genius, Min-sik Choi je kvalitní záporák, a Morgan Freeman tomu dává "punc vědeckosti". Za mě čtyři hvězdičky bez problémů.
Trhák (1980)
Jak je ten film blbej, tak je vtipnej :-)
Pelíšky (1999)
On to není tak úplně film, spíše soubor drobných skečů. Ale ty jsou dobře zahrané, a vtipné. Nějaký odraz doby? Prd. Je to stejně přibarvené, jako Báječná léta pod psa. Ale pobaví to.
Trojuholník smútku (2022)
Extrémně nesympatická dvojice špatných herců se poflakuje po lodi plné dalších špatně zahraných postav, které vlastně ani nemají co hrát. Ale když jako režisér řeknu, že tím bojuju proti kapitalismu, tak obdržím potlesk. Aneb jak řekl pan Valerián: "Ať řekneš sebevětší pitomost, když to podáš náležitě vědecky, dycky se najde ňákej blbec, kterej ti zatleská"
Midsommar (2019)
Strašlivá věc. Zpočátku nějaký záblesk děje a smyslu, ale později už jen nesmyslná umělecká onanie. Dlouhé záběry které nemají pointu, amatérské herectví prakticky všech, postavy se chovají jako momentálně zaostalé, špatné efekty. V jednu chvíli jsem začal mít podezření, že mi někdo dal něco do pití, protože něco tak zfetovaného přece nemůže nikdo natočit. A to prý ještě existuje rozšířená verze. To jako že budou čumět na prázdný talíř ještě o pět minut déle? To je tak špatné, že už to není ani vtipné.
Docent (2023) (seriál)
Technicky slušná detektivka, ale trošku moc zdlouhavá s místy nelogickým scénářem. Je to většinou i slušně zahrané. I když Vetchý už by taky mohl hrát jiného policajta, než nasraného a vzteklého. A Voříškové by měli vysvětlit jak se drží pistole, aby to nedržela jako prase kost :-) Jako oddechovka typu "vidět a zapomenout" to není špatné.
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
A kdy už to začne být zábava? Použítí slov prdel, píča a hovno je možná nekorektní, ale neznamená automaticky humor.
Dívčí válka (1991) (divadelný záznam)
I kdyby nic jiného, tak sólo Oty Jiráka je vynikající. K tomu Přemysl, Bivoj, Lumír... pardon, Božský Lumír,... a panna Šárka... mmmm... s tou bych hned šel... běhat do březového háje. Jo, asi to jediné, co se F.R.Č. povedlo, když nepočítám knižní Ruský týden, a to to ještě stojí hlavně na hercích, ale vždy se zasměju.
Chyby (2021)
Kurňa, asi by to mělo potenciál, ale ty dialogy, co šustí papírem, ochotnické podání, ten divný rušivý střih, a jak už bývá u českých filmů zvykem, nesoulad mezi hlasitostí pozadí a dialogů, a špatná artikulace herců. Jo, jako film na nedělní odpoledne, kdy poklimbáváš po vepřový s knedlíkem, asi dobrý. Gajdošíková je hezká baba, ale to film neutáhne.
Tajemství (2007) (divadelný záznam)
Viděl jsem to na divadle a nestačil se divit. Dlouho jsem si myslel, že někdo vyskočí zpoza kulis a zařve "Apríl!". Po přestávce jsem se smířil s tím, že je to fakt tak blbé, a bral to jako ujetou komedii. Dřevěné herectví, zoufale nevyužité kulisy, velmi průměrný zpěv, hudbu a texty raději nehodnotím. Takový Škrk do rži s hudbou.