Recenzie (139)
Killing Ground (2016)
nemám tomu co vytknout :) krásné prostředí, top děj, sympatické postavy, 80% - 5 hvězd
Nebezpečné vztahy (2016) (relácia)
za mě top pořad, absolutně nechápu ty odpady, hltám každej díl :)
Nitky moci (2016) (TV film)
Lepší průměr, dalo se na to dívat, znovu už to vidět nemusím, ale nebylo to špatné. 58%
Ohnivé kura (2016) (seriál)
Takovej seriál už dlouho nikdo nenatočil :) Za mě 5 hvězd, dobrá atmosféra, dobrej nápad, sympatičtí herci, dobré zápletky a spoustu dalšího. Všem můžu doporučit. 42% je k smíchu, lepší český seriál v tv právě neprobíhá, proto za mě 70%
Pasca na zlodeja (2016)
Absolutně nechápu to hodnocení tady :D Za mě to byl jeden z nejhorších filmů, jaké jsem kdy viděl. To nebyl horor, komedie, ani parodie, to byla totální sračka, nikdy víc.
Predtým, ako som ťa poznala (2016)
Nejlepší film roku 2016, bezesporu :)
Síla slibu (2016)
Takové filmy mám nejradši.
Skoro přátelé (2016)
58%? Nechápu, já byl spokojen a to mi stačí, 70% ♥
Tajná minulost (2016) (TV film)
Mozna se zda, ze tam je plno kycu, ale mne osobne se tento film hodne libil, super napad, krasny holky a celkove tam vidim jen pozitiva, takze 5 hvezd :)
Ako uloviť frajera (2015)
Tohle jsou přesně ty filmy, které miluju ♥