Recenzie (583)
Strom života (2011)
Příměr k Malickově Tenké červené linii - poetická oslava života, která však oproti "linii" strádá tempo a ráz. Divák se ve snímku musí zaručeně ztrácet.
Macbeth (2015)
Shakespeare musel tam někde ze záhrobí zaplesat. Syrové úkladné drama s dokonalým hudebním doprovodem a neslýchanými dialogy.
Pri mori (2015)
Proč mi připadalo, jakoby si Angelina jen chtěla zpříjemnit líbánky s Bradem natáčením filmu. Romantické prostředí a to je vlastně vše. "U moře - U ničeho".
Sloní píseň (2014)
Hrátky nabubřelé kočky s vychytrale pošahanou myší. Jednoduchý děj se skvělými hereckými výkony kazí nejasnost rolí, a to i po opakovaném shlédnutí.
Meadowland (2015)
Ponuré a zdlouhavé nicméně poutavé drama, do kterého se je schopen plně ponořit pouze rodič.
Červená planéta (2000)
Sci-fiction s velkým "S", respektive jako pohádka - dobrý. Pro člověka s IQ v mezích normálu "bejkárna na entou". Vsadím se ale, že autor knihy Marťan Andy Weir shlédnul daný snímek nesčetněkrát.
Imigranti (2009)
Hodně příběhů touhy po rádoby americkém snu, nicméně jeden nudnější než druhý. Film neoslní, ale svého diváka si nakonec nalezne. Méně je někdy více...
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Titul knihy, potažmo filmu, je jedinou zájem vzbuzující skutečností nemastné neslané rádoby erotické romance, která začíná stejně směšně, jako končí.
Alois Nebel (2011)
Animační techniku rotoskopii si buď zamilujete, nebo zprotivíte. Škoda poněkud mdlého a chudého příběhu. Ten snímku očividně chyběl.
Terorismus: obchodní centrum v Keni (2014) (TV film)
3 hodiny!!! 3 hodiny organizuje tamní zásahová jednotka zásah, který k ničemu stejně nevede. Amatéristický alibizmus úřadů a zvěrstvo zvrácených teroristů.