Obľúbené seriály (8)
Vincentov svet (2004)
Jistě, pane ministře (1980)
Vynikající pohled do zákulisí britského ministerstva. Vtipný a neotřelý, postavy jsou hláškující, a mé oči pláčou nad tím, že tohle bude asi pravda.. :) Reakce na komentář od uživatele Gimp: Já osobně, když si tenhle seriál pustím (a že celkem často), dívám se na několik dílů. A pořád je mi smutno, že jich není víc. Částečně si to aspoň vynahrazuji knižním vydáním.
Jistě, pane premiére (1986)
Stejné hodnocení jako u předchozí série. Žádný posun kvality dolů, to naštěstí ne. Dívat se, jak Humphrey všechno okecává, chce bystrý mozek, výsledek je ale o to víc zábavnější.
Bratstvo neohrozených (2001)
Nádhera! Neuvěřitelně vyšperkovaný seriál v ohledu jak na výběry režisérů, herecké obsazení, stylů kamery, ale hlavně celkovému pojetí a atmosféry hrůzné druhé světové války z Band of Brothers dělá jedno z nejlepších děl televizní i filmové tvorby. Už od prvního dílu, kdy se s vojáky setkáváme ve výcvikovém táboře, jsem se nechal unášet jejich nezáviděníhodnými osudy - od D-Day, přes zamzrlou Bastogne až po nalezení koncentračních táborů. Po zhlédnutí tohoto seriálu opravdu nebudete chtít zažít druhou světovou válku s jejími zápory, které v tomto seriálu (ovšem nenásilně) uvidíte a které vás fascinují svou absurdností, proč to lidstvo dělá. Přitom se nám dostává parádní bojové sekvence i hořká syrovost. 10/10? Yes Sir!