Posledné recenzie (39)
Sherlock Holmes (2009)
Podľa m)a ten film skvele šlape. Všetko má spád, diológy su vtipné a britké, herci sú perfektný, akcia je svižna a sountrack uplne skvely. Na 5* to sice nie je ale 4* dávam s čistým svedomím :)
District 9 (2009)
síce to ma nejake logicke trhliny a muchy, ale skutočne už veeeeeeľmi dávno sa mi nestalo aby som v kine niekomu tak držala palce ako na konci tým mimozemšťanom. Taktiež ma potešilo, že efekty veľmi netlačili na pílu a kreveťaci nedopadli jak nebohy Jar Jar Binks - t.j.neboli vobec gumeny a proste len vytvorený pomocu jedničiek a nul. Takže za to si to určite zasluži plných 5*.
Štvrté proroctvo (2009)
Pre mna je to 70%, veľmi som sa na ten film tešila, zápletka sa mi zdala zaujímava a bolo mi jasne, že celá kvalita bude spočívať na jej rozluštení, no a v istom zmysle to bolo sklamanie, záver sám o sebe bol skvelý ale skutočne by sa hodil skor do Dňa, kedy sa zastavila Zem tam by to bylo naprosté WOW! Ale v Knowing mam pocit že sa mieša priliš veľa žánrov, kedy sa ani pre jeden nestačí vytvoriť kvalitná atmosféra- chvíľu riešime temný les a horor, chvíľu rodiné bulíky, pak katasrofický thriller a nic nie je dotiahnute do konca. Fakt škoda keby sa držali pri z(Z)emi bolo by to oveľa lepšie...