Posledné recenzie (4)
Insidious: Kapitola 3 (2015)
První dva díly byly celkem příjemným překvapením a proto jsem se rozhodl vydat do kina na třetí pokračování. To co jsem viděl mi trochu znechutilo celou sérii. Počátek je další z pokusů jak ze skvělé jedničky (a překvapivě dobré dvojky) vytřískat co nejvíce peněz. Tento díl už je zbytečný a nepřichází s ničím převratným. Po shlédnutí jsem dokonce pochyboval, že mělo jít o hororový film.
Roger Waters: The Wall (2014)
Skvělý zážitek a výborně zvládnutý film, který bude bavit i nefanouška Waterse/Floydů. Trošku jsem se obával délky 155 minut, ale ani na okamžik jsem se v kině nenudil a hltal vypravění o tom co pro Waterse ona Zeď vlastně je. O hudební stránce se není potřeba dlouze rozepisovat, protože je jednoduše skvělá. Stačí se usadit a vychutnávat si záběry na jednu z nejimpozatnějších show v historii rocku.
Kameňák (2003)
Toto je opravdu pouze ztráta času a hodí se to tak jako kulisa k nějaké práci. Naprosto nesmyslný počin.