Obľúbené filmy (10)
Kliatba Mesačného údolia (2008)
Cesta do fantázie (2001)
Howlův kráčející hrad (2004)
Môj sused Totoro (1988)
Princezná Mononoke (1997)
Pena dní (2013)
Tento film mě velmi oslovil, nevídané surrealistické pojetí reality s nenásilnou animací. Ne každému však se snímek bude zamlouvat, ale já jej řadím k oblíbeným filmům.