Obľúbené seriály (8)
Black Books (2000)
Jak nežít svůj život (2007)
Šinseiki Evangelion (1995)
Vrchol celého žánru. Psychologie postav a symbolika je upřednostněna před akcí a ta je odsunuta tak trochu na druhou kolej a nakonec úplně vynechána ale přitom to neni vůbec nuda. Naopak! Místo aby série dospěla k nějakému dějovému rozuzlení, ponoří se do hlavy patnáctiletého kluka. Pro něj je přece důležitější, co se mu v ní honí, než jak to dopadne s lidstvem. Svět je pouze takový, jaký jej vnímáme. Ať už konec seriálu zapříčinilo cokoli, právě díky němu vznikl kult. Pro mě je tenhle konec lepší a originálnější než v End of Evangelion, i když ten se mi líbil taky. Ty dva konce (jeden vnitřní a druhý vnější) dělají z NGE nakonec ještě komplexnější dílo. Titulní píseň A Cruel Angel's Thesis zpívá Yoko Takahashi.
Červený trpaslík (1988)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998)
Čas na dobrodružství (2010)
Nejspíš ten nejedukativnější, nejkrásnější a nejdojemnější kreslený seriál vůbec.