Recenzie (32)
Please Like Me (2013) (seriál)
Výborný seriál. Čím víc dílů jsem viděl, tím víc jsem se bavil. Rozhodně pět hvězdiček.
Hedwig a Mizerný palec (2001)
Nečekal jsem, že se mi tenhle film bude až tak líbit. Silný příběh, smutek i humor. Skvěle zahrané, výborné kostýmy a samozřejmě úžasná hudba.
Make the Yuletide Gay (2009)
Tenhle film se mi moc líbil. Má skvělou atmosféru, vtip a kouzlo. Neuvěřitelně mi zlepšil náladu.
Nádherná vec (1996)
Skvělý film, citlivý, realistický. Moc se mi líbil. Navíc úžasná Mama Cass!
Sherlock (2010) (seriál)
Wow, skvělý seriál plný napětí, překvapení, zvratů ale i humoru. První dvě řady jsou dokonalé, ta třetí mi přišla lehce ochuzená, alespoň co se řešení případů týka, neboť se řeší hlavně Sherlockovo zmrtvýchvstání a pak Watsonova svatba, ale i tak se mi líbila. Už se nemůžu dočkat čtvrté řady.
Skrotená hora (2005)
Vzpomínám si, když jsem poprvé viděl upoutávku na tento film. Byl to vlastně první film s gay tématikou (pro mě) a já ho strašně chtěl vidět. Bohužel jsem ho tehdy zmeškal. Viděl jsem ho asi o tři roky později a totálně mě dostal. Málokdy se mi stane, že mě film dojme až k slzám a Zkrocené hoře se to povedlo.
The Normal Heart (2014) (TV film)
U filmů, které zobrazují podobně silné téma, se vždy obávám, že se to zvrhne až do extrému a film bude depresivní a skličující. Naštěstí tohle není ten případ. Film kromě hrozby AIDS, smutku i bezmoci ukazuje i lásku. Lásku mezi Nedem a Felixem, která vydrží až do úplného konce. Jinak skvělé obsazení i herecké výkony. Ruffalo, Roberts a hlavně Matt Bomer byli skvělí. Podle mě výborný film a jednoznačně pět hvězdiček.
Babovřesky 2 (2014)
Pro mě celkem zklamání. Mám Trošku rád, ale tenhle film ne. Chybí mu děj, nějaká zápletka. Humor také dost pokulhává - pár vtipných scén a hlášek přebíjí kameňákovský humor, trapnost a opakování (báby na vratech a Kikinčuk rozdávájí rány). Navíc i neustálá přítomnost reklam mě vytáčí k nepříčetnosti. Pokud mě něco potěšilo, byla to část týkající se církve (přeložení faráře), která je podle mě důkazem, že i Troška dokáže natočit kvalitní film, škoda jen, že tak nečiní.
Na vlásku (2010)
Tahle pohádka mě nadchla. Má neuvěřitelné kouzlo, nechybí jí humor, nápad a originalita. Navíc písničky jsou skvěle odzpívané.
Neriadené strely (2010)
Přiznám se, že když jsem tento film viděl poprvé, příliš mě nezaujal a ani nepobavil. Ale když jsem ho zhlédl znovu, byl jsem nadšený. Jedná se o skvělou komedii, které nechybí nápad a ze které sálá pohoda a energie. Skvělá je celá partička kamarádů, kteří přijedou Tommase navštívit, a samozřejmě i temperamentní babička.