Recenzie (47)
Vyděděnci (2010) (seriál)
Hodnoceno po prvních dvou dílech. Nápad a prostředí zajímavé, ale celkově příliš rozvláčné a nudné. Dál sledovat nebudu.
Škola princov (2010) (TV film)
Po dlouhé době pěkná a vtipná česká pohádka.
Resident Evil: Afterlife (2010)
Nejnovější Resident Evil mě velice zklamal. Zpomalené akční scény by měly sloužit k tomu, aby si je divák více vychutnal. Ne aby ho uspalo čekání kdy se hrdinka posune o další milimetr. Ze zombíků jsou absurdní mutanti a psi, kteří se do půlky rozevřou tomu nasadili korunu.
Všetci sú v pohode (2009)
Dlouhý a nudný příběh, který jsem měl problémy vůbec dokoukat do konce.
Sajrajt sága (2010)
Skvělá parodie na Twilight a ostatní upíří filmy, kterých je poslední dobou tolik.
Mládí v hajzlu (2009)
Samozřejmě, že to není tak dobré jako předloha, ale to se dalo čekat. I tak se mi to líbilo a dávám slabší 4*.
Kniha prežitia (2010)
Moc se líbil Falloutovský svět a souboje. Kvůli scénáři a náboženské propagandě ale nemohu dát víc než tři hvězdičky.
BloodRayne: Smäd upírov (2005)
Hloupý scénář, směšné triky a nereálné souboje.
Vianočná koleda (2009)
Už je to hodně dlouho, co jsem se u animáku nudil a doufal, že bude brzo konec. Tomuhle se to povedlo.
Alica v krajine zázrakov (2010)
Knižní předloha mě nikdy moc nezaujala, ale film rozhodně stojí za shlédnutí. Mia Wasikowska je přesně ta Alenka, jak jsem si ji představoval. Skvělá hudba.