Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Tom a Jerry (1940)
Mestečko South Park (1997)
Simpsonovci (1989)
Rick a Morty (2013)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Nebudu zbytečně kazit hodnocení, díky první sérii se z toho stal jeden z nejlepších seriálů, co jsem kdy viděl. Na zbytek jsem koukal už jenom z povinnosti. Hodnotim první sérii, zbytek jako by se nestal.