Obľúbené seriály (10)
M.A.S.H. (1972)
Profesionáli (1977)
Teória veľkého tresku (2007)
Simpsonovci (1989)
Dr. House (2004)
Comeback (2008)
MacGyver (1985)
Komisár Rex (1994)
První republika (2014)
Dobrá nejde o seriál nikterak výjimečný či extra poutavý. Uznávám, že i některé dialogy se do seriálu úplně nehodí. Ale musím říct, že seriál skutečně reálně, detailně a velmi opravdově vykresluje lidské povahy a osudy. A velmi se mi líbí i ty některé povedené dialogy. Celkově mě seriál zaujal a stále přitahuje kostýmy, výpravou (dějem) a hlavně a to zejména dobou, o které pojednává. Velmi rád seriál sleduji a velmi rád se tak dovídám, jak to všechno asi mohlo v První republice vypadat a fungovat. Seriál má velmi dobré herecké obsazení a výkony a také velmi dobrou hudbu.