Recenzie (54)
Hon (2012)
Po dlouhé době film, u kterého jsem se nechal vtáhnout. Sdílel jsem pocity hrdiny, bál se o něj. Trošku mě v něčem iritoval, nicméně celkové skvělý. Oni to tam nahoře prostě uměj.
Malcolm a Marie (2021)
Zendaya je opět nádherná, na druhou stanu mě to po 45 minutách štvalo podobně jako Vlastníci. Gosh, tak už se domluvte!
Lupin (2021) (seriál)
Kdyby tenhle seriál vyšel před 5 lety, možná bych se líp učil francouzštinu. Krimi je poslední dobou všude, ale mám rád Omara tak 3 hvězdy. Mimochodem ty hloupý konce, kdy si Netflix nechává otevřený dveře pro další sérii mi už lezou krkem!
Mimoriadna správa (2018)
Pro mne, jako pro velkého fanouška žurnalistiky, skutečně skvělý vhled do reality zpravodajského pokrytí důležité události.
Po životě - Série 2 (2020) (séria)
Pěkný, dojemný, ale lidský
Úsmevy smutných mužov (2018)
Slabota, oproti knize. Jednotlivé příběhy kolegů Josefa tolik nevyniknou. Je podivně nekvalitní, kniha má jen 100 stran, raděj tomu dejte 3 večery v té formě.
Notting Hill (1999)
Come on, oproti současné produkci “romantických” Netflixu je tohle skvělej film.
Lovesick (2014) (seriál)
Skvělý! Chytře (britsky, občas trapně) vtipný, uvěřitelně romantický. Moc se mi tenhle seriál líbil!
Euforie - 1. část: Rue (2020) (epizóda)
Nečekejte plnohodnotný díl, je to spíš takové intermezzo před další sérií. Ale některé vyřčené myšlenky, a herecký výkon Zendayi pořád dává 4 hvězdy. Mám pro Euphorii slabost.
Zašívárna (2016) (seriál)
Nebylo to špatný, ale dejte si před Fleabag (ta je o level výš).