Posledné recenzie (73)
Chappie (2015)
Wassup Fok Motha... jeden z nejvíc cool snímků co jsem za poslední dobu viděl. V zásadě jde o akčnější verzi čísla 5. Prostředí jihoafrických slumů a hlavně ujeté duo z Die Antwoord dává snímku neopakovatelné kouzlo. Robot Chappie je roztomile naivní a jsou tu i hlubší pasáže filozofující nad otázkou života a smrti. Je to vlastně celkem dost žánrový úlet kombinující komedii, akci, sci-fi a drama. Za mě to ale výborně funguje a nečekaně slizký Hugh Jackmen v roli záporáka je jen příjemným bonusem.
Láska na karí (2014)
Láska na kari nemá s pikantností indické kuchyně nic společného, právě naopak. Je sladší než Heiße Liebe a nepřekvapí vůbec ničím. Etnická konfrontace je tu jen na okraj a banda indických přičmoudlíků zřejmě obměkčí srdce i té nejarogantnější francouzské škatule. Pokud ale snímek beru jen jako lehký zákusek, po kterém si budu moct jít v klidu lehnout a nebudu mi po něm těžko, pak ho lze jistě doporučit.
Šéf (2014)
Film který mi připomněl, že nestát se kuchařem byla jedna z mých největších životních chyb. Jinak bych samozřejmě hodnotil nejspíš o hvězdu méně. Ale je možné kritizovat snímek ze kterého svěží letní atmosféra čiší z každého záběru? Atmosféra, která zejména v těchto deštivých dnech zlepší náladu o sto procent. Kostra příběhu vztahu otce a syna není pravda nijak oslnivá, ale kvalitní jídlo všude okolo to hravě zastíní. Jen marně jsem z profesionálního hlediska hledal na postupech vaření a řízení kuchyně chyby a je vidět, že na snímku se museli podílet i skuteční šéfkuchaři. Filmové hvězdy ve vedlejších rolích jsou už jen třešnička na dortu.