Recenzie (23)
John Wick 4 (2023)
Väčšiu hlúposť som už dlho nevidel. Logika s súboje -500. To nie je ani solídne B-ecko. Skôr E
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
woke bullshit
Ink (2009)
Jeden z najoriginalnejsich filmov co som v poslednom case videl. Skvely namet, pribeh, herci, efekty, no proste vsetko. Koniec nemal chybu. Za malo penazi vela muziky... Jedine co sa da vytknut ze zaciatok je trochu rozhadzany inak podla mna skvely film. btw len uplny retard moze ist s hodnotenim pod 2 *
Gól 3 (2009)
Po skvelej jednotke, horsej dvojke... tento film smeruje na odpad!!! davam 1* len zato ze mam rad futbal... a to Rumunsko na zaciatku... WTF??? :D
Ružový panter 2 (2009)
skoda ze o triedu horsi ako jednotka... par skvelych vtipov... ale aj dost tych zlych 3*
Motýlik (1973)
Film plny tuzby po slobode nech to stoji co to stoji :) Jeden y naj filmov z väzenskeho prostredia a este ktomu podla skutocnej udalosti ... 4*
Kapitán Tsubasa (1983) (seriál)
Moje prve Anime :) stara klasika v podani kapitana Tsubasu :D niekolko dielove zapasy, branky vynarajuce sa z poza obzoru a orlie strely... to musite vidiet :)
Dvanásť (2007)
prislo mi to ako cisty remake len dej postaveny do Ruska... 12 angry man bolo o triedu lepsie... :)
Čarodějův učeň (1977)
docela kvalitna animacia na tu dobu... lenze podla mna je to skor rozpravka ako horor... trocha temnejsej atmosfery ala Tim Burton by tomu urcite nezaskodelo :) ale film je v celku dobry :)
Horton (2008)
Dost slaby animak, nezachranuje ho ani skvely Jim Carrey. Len vdaka dobrej animacii 1*