Recenzie (182)
Malá ryba taky ryba (1994)
Zajímavé pojetí, černobílá kamera, retrostyl a výborný genius loci, který vystihuje charakter několika lesbiček. Film celkem o ničem, ale to je i Nuda v Brně = heuréka je atmosféra filmu. Ostatně Rose Troche točila i The L World.
World Trade Center (2006)
Myslím kucíí, že to moc všichni prožíváte. Recenzí s tím, že se jedná o film ryze pro americké publikum a Evropa to bude po právu vnímat jako kýč, bylo mnoho, ale že se to bude naivně opakovat na csfd.cz jsem možná neočekával.. Proto jsem rád alespoň za ty tři hvězdičky od Poma..
Silent Hill (2006)
Prvních 60 minut je strhujících a dobře natočených, pak se tam trošku začíná drolit scénář, ačkoliv samotný příběh má mnohem vyšší potenciál. Každopádně děkuji za horor, který svým provedením připomíná staré časy a ne dnešní teen-age horor...
Futbaloví chuligáni (2005)
Bez titulků bych se díky tomu newspeaku britskych okrajových ulic neobešel, ale je to paradoxně to nejlepší (a skoro jediné), co se mi na snímku líbilo... Co se mi ovšem nelíbilo vůbec je Elijah Wood, který s tou svou postavičkou je nádmíru nepřesvědčivý...
Skrotená hora (2005)
Pěkné exteriéry, pěkný soundtrack, výborné výkony. Extrémní melancholie.
Syriana (2005)
Konečně nějaký politický thriller, u kterého je nutno přemýšlet..
Hostel (2005)
Boha jeho... Ještě větší krávovina než xXx...
Čiernočierna tma (2000)
Velmi silné béčko s hereckými výkony jak z ochotnického divadla a občas s naprosto stupidními dialogy. Jediné plus je krásný záběr na začínající zatmění. Je to tak hloupoučké a plné klišé ala Hvězdná pěchota a Vetřelec, že je to až legrační a proto dávám dvě hvězdičky.
Obchodník so smrťou (2005)
Životopis jednoho běžného ukrajinského emigranta. Brilantní, poučné, nutno se na konci zamyslet, bez zbytečného patosu ala "mír a láska", jen krutá realita....
Honba za pokladom Templárov (2004)
Jako dobrodružný snímek O.K., ale ten patos je až příliš legrační...