Recenzie (159)
Leto s kovbojom (1976)
Komedie na kterou jsem se díval jako malý a jsem si jistý, že se na ní budu dívat i jako starší. Filmek, který nestárne a jeho hlášky jsou bezkonkurenční.
Kým spíš (2011)
Díky bohů, že bydlím v rodinném domku :-D . Ale abych se přiznal, tak mi bylo hlavní postavy docela líto. Originální a hrůzu nahánějící nápad. Mohu jen doporučit :-) (rozhodně ne před spaním :-D ).
Grizly (2015)
Chvílemi trochu stupidní, ale i přesto jsem se dobře bavil. Připočtu nádherné scenérie Aljašky, oblíbení herci a fajnový medvídek rozhodně lepší tři hvězdy.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Pojmy jako je styl, akce, originalita získávají tímto snimkem nový rozměr!
Dieťa 44 (2015)
I přes skvělé obsazení, které mě na film lákalo minimálně stejně jako příběh z knihy nepomohlo k mému nadšení. Dost mi vadilo, že určité pasáže byly velice zmatečné, zvláště pro někoho kdo nečetl knihu. Další věci bylo, že spoustu věcí pozměnili a rozhodně ne k lepšímu (viz závěr).
Truman Show (1998)
I na vzdory velice zajímavému nápadu, který může být i trochu strach nahánějící, jsem se poměrně nudil.
Mortdecai: Grandiózny prípad (2015)
Jak to jen shrnout? Aaa už to mám: ,,Taková ptákovinka plná umění co příjemně pobaví a rozesměje.''
Ošetrovateľ (2011)
Všechno strašně předvídatelné a vše je jedno velké klišé. Co mě však udivovalo nejvíce byla zápletka: k získání té nejhorší pindy pod sluncem (kterou bych nechtěl ani kdyby mi zaplatili) bude poslouchat rady typu občůrej si teritorium, řvi jak medvěd........ Prostě trapas.
Kung-fu frajer (2007)
Tento humor, který se točí kolem análního znásilnění je asi trochu jednoduchý, ale dost mě pobavil :-D. Navíc Carradine s Robem je nezapomenutelnej.
Aljaška: Poslední hranice (2011) (seriál)
Vcelku zajímavý dokument, který sleduje asi 3 rodiny žijící v krásné, nedotčené a zároveň kruté přírodě Aljašky. Rodiny se připravují na nemilosrdnou zimu a pořad zachycuje co je v tomto prostředí nezbytností, aby zimu přežily.