Recenzie (159)
Milujem ťa až na zožratie (2001)
Rozum zůstává stát nad tím, co jsou lidé schopni natočit. Opravdu odpad s velkým O!
Stroskotanec (2000)
Naprosto úžasný snímek, který chytí za srdce a nepustí. Plný dojemných scén, které jsou obohacené o překrásnou hudbu Alana Silvestriho. Rozhodně patří do mých top 10!
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Jediné co mohu Pasolinimu uznat k dobru je zasazení děje a následné spojení sexuálních úchylek k fašistickým sráčům. Za to jedna hvězda, jinak odpad a hnus!
Temnota (2002)
Jeden z mála hororů, který na mě působil velice nepříjemným dojmem, který jsem zvládal jen při rozsvícené lampičce a s plyšákem v ruce. Dojem, že vše je špatně a dobré konce neexistují, brilantní temná atmosféra!
Hmla (2007)
Darabont opět nezklamal! Atmosféra v supermarketu, která čiší nejistotou a strachu z lidí samotných je děsivá a to celkový dojem z filmu ještě více podtrhuje + neočekávaný konec, který mě naprosto rozsekal na malé kousíčky. Myslím, že věci v mlze nejsou tak strašné v porovnání s lidskou psychikou. Bravo!
Pavučina snov (2003)
Podle mého vcelku vydařený film podle knihy Stephena Kinga ( když to srovnám s jinými natočenými díly např. To, Běžící muž atd. což se mi jevilo jako úplné znehodnocení knižní předlohy). Tady se tvůrci drží aspoň určité linky románu + střed mých oblíbených herců = 4 hvězdy. Kdyby nebylo pozměněného konce, tak 5 hvězd.
3:15 zomrieš! (2005)
Film, který ve mě vyvolal pocity úzkosti, nejistoty a strachu. Amityville mě dostal, palec nahoru.
Mucha (1986)
Horor mého dětství na který se vždy mile rád a s chutí podívám znovu. Výborně zachycená přeměna Goldbluma a gradace napětí až do naprostého konce. Bravo!
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Franku Darabontovi se podařilo něco neuvěřitelného. A to, že v mých očích je film o kapku lepší než literární novela Stephena Kinga. Naprosto úžasný filmový snímek, který nám dává jednu z nejdůležitějších věcí, abychom se mohli postavit a jít dál. Naději a vůli. Nejlepších 5 co kdy dám!