Obľúbené seriály (10)
Miesto činu (1970)
Keď miesto činu, tak len Götz George ako Komisár Schimanski----žiadny iný herec sa mu nevyrovná!!!
Loď snů (1981)
Z celej série najzaujímavejšie sú zábery z jednotlivých krajín, dej odohrávajúci sa na lodi je už viacmenej nepodstatný...Pre mňa je to ako romantický cestopisný seriál...