Obľúbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Homeland - Zradca (2011)
Simpsonovci (1989)
Log Horizon (2013)
Monster (2004)
Pokud bych měl jmenovat nejlepší anime jaké jsem viděl, Monster by byl jednoznačně na prvním místě. Byla to pro mne velká změna a výzva po všech těch fantasy, sci-fi, postapo a bůhví co anime. Když jsem zjistil, že zde nebudu mít co do činění s nadpřirozenem, 'zběsilými anime výrazy', ale naopak nás děj zavede do 90. let v Německu a Česku, hned jsem zpozorněl. Ocenil jsem, že se příběh pomalu rozvíjí a úroveň se nesnižuje. Charakteristika a psychologie postav byla udělána bravurně, líbilo se mne, že se příběh netočí jen kolem jedné postavy, ale jsou tam cca 4 hlavní a celou mozaiku dokreslují mini příběhy spousty postav, které se jen mihnou v několika epizodách. Nejvíc se mne líbila 'symbióza' psychologické stránky a politického thrilleru v podobě experimentů a STBáků v bývalém Východním Německu a Československu. Musím tvůrcům zatleskat, jakou práci si dali s vytvářením prostředí, obzvláště potom Prahy a Češtiny (mluvená sice místy zněla spíš jak ruština, ale snaha se musí ocenit). No prostě skvělá práce a fakt, že námět zpracuje Guillermo del Toro jako seriál z produkce HBO, to jen dokazuje. Všechny postavy mne přirostly k srdci, ale kdybych si měl vybrat jednu, asi by to byl inspektor Lunge, díky svým vyšetřovacím metodám a neúnavné touze chytit Tenmu.