Recenzie (757)
Experiment: Zombie (2006)
Zombie filmy jsou jedním z mých nejoblíbenějších žánrů. Bohužel jej docela často przní hovada jako Steven C. Miller. Už párkrát jsem se TOHLE DÍLO pokoušel nakoukat, ale vždycky mně ruply nervy a típl jsem to. Třikrát fuj!!! (Koukám, že "pan režisér" už dělá na dvojce. No nazdar.)
Goldene Nazivampir von Absam 2 - Das Geheimnis von Schloß Kottlitz, Der (2008)
Kdyby to nemělo celem pěknou výpravu, tak je to na odpad. Nesnáším tyhle uprděný komedie.
Nattevagten (1994)
Ole Bornedal mě nadchl svou Tak trochu jinou love story, takže jeho další filmy mám v hledáčku. Nattevagten byl jasnou volbou, o jeho prvotině jsem dost četl, takže hurá na to. Bohužel jsem byl trošku zklamanej. Jako thriller film funguje na 100%, bohužel hlavní hrdina a jeho kámoš, jsou mně tak nesympatičtí týpci, že jsem to nemohl překousnout. Ale napínavý je to jako kšandy! :-) Edit 14. 07. 2023: Re-watch po dvanácti letech. Výhrady stále zůstávají, ale hvězdičku přihazuju. Ten film funguje.
Halloween: Predvečer Sviatku Všetkých svätých (1978)
K některým filmům je úplně zbytečný psát komentář. Pokud jste teda horrorovej fanda a hodnotíte Halloween.
Ochranca (1985)
Tak tohle je raritka jako prase. Dost nepovedený, vulgární a zatraceně špinavý buddy movie. Úplně super je Danny Aiello v roli megadrsnýho Jackieho parťáka, to je hovado jak má být. A jeho výstup s bazukou je prostě unbelievable. Hodnotím americkou verzi.
Mé šťastné hvězdy (1985)
Dost zklamání. Žádná pamětihodná scéna. A už vůbec ne bojová. Ale ten humor mě oproti předchozím Twinkle, Twinkle, Lucky Stars míň vadil. Tady se to dá přežít celkem bez úhony. Ale i tak, je to prostě slabý.
Sirens (2007)
Nejlepší lesbický porno, jaký jsem kdy viděl. Žádný slizký prasárny, ale fakt krásnej kousek. Docela mě překvapilo, když se ve filmu začalo mluvit česky, ty exotický destinace, tomu moc nenasvědčovaly. A rozhodně to není česká výroba, to se pozná na první pohled. :-))) Ale 5 hereček je českých a jedna maďarka, to jsem vyčetl z imdb. Na režiséra Viv Thomase, kterej se na lesbický péčka specializuje, si dám sakra pozor. Fakt kvalitka.
Šťastné hvězdy (1985)
U Lucky Stars humoru jsem fakt trpěl, to je prostě neskutečný, ale závěrečná bitka, ta je fantastická. Hlavně Sammo, ten válí jako prase. A Michelle Yeoh je tady jako instruktorka juda tak krásná, až mně to vzalo dech.
Hlídač č. 47 (2008)
Hlídač č. 47 se ke ke mně dostal náhodou, vůbec jsem neměl potřebu ho vidět. Ale zvědavost byla silnější, takže jsem si dvd pustil. Potěšila pěkná kamera a Roden, to je prostě Pan Herec. Ovšem ostatní karikaturky a divadelníci byli hrozní. Když pak příšerná Lucia Siposová začala mluvit jako by hrála v nové Troškově pohádce, načež roztáhla nohy hrobařovi, místnímu slizákovi, utnul jsem to a šel koukat na Psycho Copa 2. :-)))
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Dolph Lundgren je strašnej řízek!!!