Recenzie (8)
Max Payne - Česká verze (2011) (amatérsky film)
Tenhle snímek setřel všechny české filmy, na to že je to amatérský film tak palec hore... těšim se na pokračovaní
Posledný samuraj (2003)
Moc pěkný film, jen ta poslední bitka mi přišla divná, hlavně tím že nějaký samuraj je smrtelně zraněn, a minimálně 1/2 si tam běhá jak kdyby mu nic nebylo. Nebo to samí proti těm kulometům, kdy to kouili nejmín 5x a a nejakou dobu ještě žili, to samí Tom... kdyby tam nebyla tahle nadpřirozená "síla" tak bych dal i pátou *.
Neporaziteľný: Vykúpenie (2010)
Béčkový film na špičkové úrovni, co dodat...
Resident Evil 5: Odveta (2012)
3 * za přehnanou akci a 1 * za to že se tam objevil Leon
Resident Evil: Afterlife (2010)
Akce dobrá, ale pak postupně začíná kopírovat Matrix, a boj s "bossem" na konci mi přišel až moc suchej a krátkej, bylo tam moc pauzev, ale celkově to bylo dobré. Perfektní byly efekty.
Resident Evil: Zánik (2007)
Nejlepší resident evil který byl doposud natočen, počkáme jestli to 6. díl nezmění....
Resident Evil (2002)
Asi po dějové stránce nejlepší Resident evil, jen té akce tu mohlo přeci jen být o něco více, proto srážim hvězdu...
Hry o život (2012)
...nuda od začátku do konce, navíc zbytečně dlouhé, první akční scéna jak si vyběhli pro zbraně= no to snad nebylo možné: Kamera úplně roztřesená (jako když hrajete hru na 5 FPS), vraždy co tam probíhaly byly točené "mimo" kameru (jenom "okraj"), vypadalo to jako kdyby k žádné smrti (vraždě) nedošlo, zvuk byl příšerně zpracován= na akční scény se nedalo vůbec dívat... Dokoukal jsem to a jsem rád, že žiju...