Posledné recenzie (2 342)
Fanfan tulipán (1952)
Fanfánovo dobrodružství znám už spoustu let, dnes večer jsem si dala opáčko a opět mě potěšilo.. Charismatický Gérard Philipe a krásná Gina Lollobrigida mají mé sympatie a vždycky pro ně budu mít slabost.. Jedná se totiž o veskrze příjemnou filmovou jízdu se spoustou skvělých vtípků..
Vysoká škola smíchu (2004)
Chvíli mi to trvalo, než jsem se dokázala naladit, přemístit se do Japonska není jen tak.. Nicméně jsem ráda, že jsem vydržela, jakmile jsem se začala smát, tvůrci mě měli na lopatě.. Příběh o scenáristovi divadelních komedií a cenzorovi s absencí humoru mě pomalu vtáhnul a pak už nepustil.. Potěšující je vývoj postav a úsměvné jsou změny v jejich chování.. Pro mě osobně příjemné filmové překvapení, ode mne krásné čtyři hvězdy.. A posílám poděkování Willymu, stálo to za to vidět..
K-19: Stroj na smrť (2002)
Pánové Harrison Ford a Liam Neeson to rozehráli v kvalitě A+, ona v podstatě celá ta parta námořníků na K-19 působila sympaticky a vyobrazení života pod vodou pro mě bylo dostatečně tísnivé i emotivní.. První dvě třetiny filmu šlapou parádně, místy dechberoucím i mrazivým způsobem, bohužel ta poslední část mi příliš nesedla..